Subject: Kooskõlastus: Väikeste paatide regatt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 15:55:49 +0300

Tere

Palun kooskõlastust korraldatavale üritusele.

tervitades

Lennart Puksa
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakond | peaspetsialist | 736 1355 |
tartu.ee

Avaliku ürituse registreerimise teade 2024
Taotlus: 15.09.2024

Taotleja info

KORRALDAJA

Ürituse korraldaja on: 	Juriidiline isik

Korraldaja registrikood: 	80006152 (Sõudmise ja Aerutamise klubi
"Tartu", Tartu linn, Tartu linn, Tartu maakond, 51008, Ranna tee 3)

Korraldaja kontakttelefon: 	372 53 422 360

Korraldaja kontakt e-post: 	 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AVALIK ÜRITUS

Ürituse nimi: 	Väikeste paatide regatt

Ürituse vorm (spordivõistlus, kontsert, etendus, laat, vm):
spordivõistlus

Ürituse sisu: 	Eesti noorte sügisene väikeste paatide kahepävane võistlus
distantsil 4km ja 2km.

Ürituse veebileht ( <https://www.> https://www...):
<https://www.soudeliit.ee/> https://www.soudeliit.ee

Eeldatav osavõtjate koguarv (osalejate ja publiku koguarv): 	130

Ürituse etappide aeg:

Tegevus 	Aeg

Ürituse toimumise aeg 	12.10.2024 kell 12:00 kuni 12.10.2024 kell 18:00
(6 tundi 0 minutit)

Ürituse toimumise aeg 	13.10.2024 kell 09:00 kuni 13.10.2024 kell 15:00
(6 tundi 0 minutit)

Ajavaliku põhjendus, kui üritus toimub ajal, mil kehtivad kõrgendatud
piirangud müra ja valgusefektide suhtes: 	Ei kohaldu

Ürituse toimumise koht: 	Emajõgi ja spordibaaside territoorium
(sõudebaas Ranna tee 3, Tartu Ülikooli spordiklubi,  Ujula 4)

Liikluse / parkimise ümberkorraldamise või tänavate sulgemise vajadus:
Jah

Liikluse ümberkorraldamise sisu, teavitusplaan: 	12.10.2024
toimuvad stardid 4km distantsil, stardib kolm gruppi. Soojendused ja
starti liikumine algab kel 12:00.
Võistluse täpse ajagraafiku kehtestab peakohtunik. Jõel liikluse sulgemist
taotleme iga grupi sõidu ajaks, võistlussõidu aeg on maksimaalselt 30min.
Võistlussõitude vahel lastakse teistel liiklejad.

Liikluse ümberkorralduse aeg: 	Sulgemise periood on sama nagu ürituse
mõlema päeva kestvus

Liikluse eest vastutaja: 	Tanel Kliiman

Liikluse eest vastutaja telefon: 	5051075

Liikluse eest vastutaja e-post: 	 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Inventari (lava, tribüün, telk vms) paigaldamine: 	Jah

Inventari kirjeldus ja mõõdud: 	Finišitelk Emajõe lodjaseltsi juures Ujula
98.

Inventari asendiplaan:
<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=481876&/Emaj_
eKV_FINIS_2024_04_23.pdf> EmajõeKV FINIS_2024_04_23.pdf

Välitualettide paigaldamine: 	Ei

Jäätmekonteinerite paigaldamine: 	Ei

Reklaami või muu teabekandja eksponeerimine: 	Ei

Turvateenuse osutamine: 	Ei

Pürotehnika kasutamine: 	Ei

Kaubandustegevuse korraldamine: 	Ei

Tasuta toitlustamine või tasuta toidu/joogi pakkumine: 	Ei

Helitehnika kasutamine: 	Jah

Helitehnika kirjeldus (märkida võimsus): 	30W

Elektri kasutamine linna võrgust: 	Ei

Muud olulised andmed (koristusteenistuse pakkuja, üritust teenindava
transpordi peatumine Raekoja platsil jms): 	Ei kohaldu

KESKKONNAHOIDLIKE NÕUETE TÄITMINE

Keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendi minimaalseid nõudeid on
korraldajatel täita kohustuslik. Palun kirjutage, kuidas plaanite enda
ürituse raames keskkonnahoidlikust igas alljärgnevas kategoorias tagada
(lähtudes vähemalt iga teema miinimum nõuetest). Lisainfo ja abimaterjalid
on leitavad siit

Kategooria: Materjalid ja ostud

Miinumunõuded:
1) Külastajate nimekaardihoidjad või kaelapaelad peavad olema korduvalt
kasutatavad.
2) Meenete, kingitustena ei jagata ühekordse kasutusega asju, v.a toit.
3) Dekoratsioonid peavad olema korduvalt kasutatavad.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Võistluse numbrid on korduvkasutusega, olemasolevad.

Kategooria: Toitlustus, veekasutus

Miinumunõuded:
1) Kasutage alati korduskasutatavaid nõusid, söögiriistu ja
serveerimislahendusi
2) Ühekordsete joogikõrte, segamispulkade(sh ka puidust) ja
kokteilikaunistuste kasutamine ei ole lubatud.
3) Toitude ja toitlustajate valikul veenduge, et vähemalt üks pakutav roog
on 100% taimne (vegan). Toidule keskendunud sündmustel kaasake vähemalt
paar täistaimseid roogi pakkuvat toitlustajat.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Toitlustust ei pakuta.

Kategooria: Jäätmekäitlus

Miinumunõuded:
1) Jäätmete liigiti kogumine peab olema korraldatud nii sündmuse
osalejatele, korraldajatele kui ka kauplejatele.
2) Külastajatelt jäätmete kogumise liigid sõltuvad sündmuse iseloomust.
Kindlasti tuleb koguda eraldi pakend, biojäätmed, panditaara ja
segaolmejäätmed. Sündmusel kasutatakse jäätmekonteinerite tähistamiseks
kindlaid tähistusvärve.
3) Liigiti kogutud jäätmed tuleb üle anda jäätmekäitlejale liikide kaupa,
paludes käitlejalt raportit kogutud kaalu ja ringlussevõtu osakaalu kohta.
Segaolmejäätmete osas küsige kogutud jäätmete kaalu ja käitlusviisi.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Jäätmeid tekib minimaalselt, jäätmete kogumine toimub vastvalt Tartu Sport
kehtestatud korrale, sõudebaasis Ranna tee 3 on liigiti kogumise kastid
olemas.

Kategooria: Transport

Miinumunõuded:
1) Külastajatele tuleb jagada infot erinevate transpordivõimaluste kohta,
mis on alternatiiviks üksi autoga tulemisele. Igale infokandjale,
promomaterjalile ja sündmuse kirjeldusele lisada soovitus tulla sündmusele
ühistranspordiga, rattaga või jalgsi.
2) Sündmuse toimumiskohas peab olema rataste lukustamise võimalus. Kui
seda sündmuse alal ei ole, tuleb luua ajutine rattaparkla.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Transporti osalejatele korraldajad ei paku. Võistlejad saabuvad oma klubi
busside või ühistranspordiga.

Kategooria: Energia, ressursitõhusus

Miinumunõuded:
1) Reguleerige energia kasutamist. Mitmepäevase sündmuse külastajate
välisel ajal viige elektrikasutus toimumispaigas minimaalseks viisil, mis
ei takista sündmuse toimumist.
2) Eelistage püsiva elektriühenduse lahendusi, kui sündmuse toimumispaik
seda võimaldab.
3) Vältige ressursside raiskamist. Korraldaja peab sündmuse ajal ja järel
jälgima, et ei tekiks ressursi kadu.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Üritus toimub vabas õhus.

Kategooria: Arvestamine ümbruskonna ja kogukonnaga

Miinumunõuded:
1) Sündmuse territoorium peab pärast sündmust jääma sama heasse seisukorda
kui enne seda.
2) Maastikule tekitatud kahju tuleb heastada.
3) Ümberkaudsete kinnistute omanikke teavitatakse toimuvast üritusest
vähemalt üks nädal varem.
4) Kõrgema kategooria (F3 ja F4) ilutulestikku ei ole lubatud kasutada.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Ümbrusele ja kogukonnale negatiivne mõju puudub.

Kategooria: Kommunikatsioon

Miinumunõuded:
1) Keskkonnahoiuga seotud reeglid peavad külastajatele olema edastatud ja
avalikult kättesaadavad vähemalt nädal enne sündmust.
2) Partneritele peavad keskkonnahoiuga seotud reeglid olema edastatud
kirjalikult koostöökokkulepete sõlmimisel või piisavalt varakult enne
sündmuse toimumist, et neil oleks võimalik keskkonnahoiu reegleid
täielikult täitma.
3) Selgitage külastajatele ja partneritele keskkonnareegleid ning
-juhiseid ka kohapeal sündmuse ajal.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Osalejatele selgitatakse keskkonnareegleid kohapeal.

Kinnitan esitatud andmete õigsust!: 	jah

Täitja kontaktinfo
Nimi: Argo Normak
E-post: [email-masked]
Telefon: 53422360

	Kinnitan esitatud andmete õigsust.

Käosolevas teates märgitud avaliku ürituse korraldajana olen teadlik Tartu
Linnavolikogu määrusest nr 60
<https://info.raad.tartu.ee/dhs.nsf/web/viited/VOLM2019041700060> "Avalike
ürituste korraldamise ja pidamise nõuded" tulenevatest nõuetest.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.